انتشار رندرهای اولین خودرو شاسی بلند فراری
انتشار رندرهای اولین خودرو شاسی بلند فراری
مجموعه: دنیای خودرو
به تازگی رندرهایی از طراحی احتمالی اولین شاسی بلند شرکت فراری منتشر شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وقتی فراری اعلام کرد که اولین شاسی بلند این شرکت با نام Purosangue قرار است سبک Ferrari Roma را داشته باشد، انتظار میرفت تا در زمان کمی تعدادی رندر و طرح مفهومی از طرفداران این شرکت در سراسر فضای مجازی پخش شود. حال میبینیم که این انتظارها کاملا درست بوده است. یکی از طرفداران این شرکت در اقدامی سعی کرده تا آینده طراحی محصولات فراری را به نمایش بگذارد. این فرد در طراحی اولین خودرو شاسی بلند شرکت فراری خلاقیت زیادی به خرج نداده است، به گونهای که این طرح شباهت زیادی به خودرو شاسی بلند Aston Martin DBX و Lamborghini Urus دارد و میتوان گفت دنباله رو طراحی این دو محصول است.البته باید گفت که طراحی این محصولا بسیار قابل احترام است، زیرا طراحان تلاش کردهاند برطبق فرمول همیشگی ماشینهای شاسی بلند پیش نروند و نوآوری داشته باشند. این تصمیم باعث شد تا پس از عرضه محصول LM002 شرکت معروف لامبورگینی بار دیگر میزان فروش بازار را به لرزه در آورد. از طرفی استون مارتین امیدوار است تا بتواند با عرضه جهانی DBX به موفقیتی همانند لامبورگینی دست پیدا کند.
انتظارها بالا استما یک بار مدل Purosangue را در واقعیت مشاهده کردیم، اما آن نمونه تنها نسخهای آزمایشی بود که بیشتر به مدل بزرگ شده GTCLUsso شباهت داشت. برای اینکه از طرح رسمی این خودرو خبردار شویم میبایست حداقل تا سال ۲۰۲۱ صبر کنیم، با توجه به سابقه خوب شرکت فراری در طراحی و ساخت محصولاتش، میتوان امیدوار بود که این خودرو از طراحی و سبک بسیار زیبا و خوبی برخوردار خواهد بود.
فراری طرفدارانش را ناامید نمیکندشانس بالایی وجود دارد که شرکت فراری طرحی کاملا متفاوت از این تصویر در نظر داشته باشد چرا که بعید به نظر میرسد این شرکت به سادگی سبک خودرو قبلی خود را برداشته و با تغییرات کم بر روی ماشین جدید خود قرار دهد. این طرح مفهومی که توسط یک طرفدار ساخته شده شباهد به طرح Roma را به حداکثر رسانده است، در حالی که ما میدانیم شرکت فراری ایدههای خاص بسیاری برای منحصر به فرد کردن محصولات خود دارد. با اینکه به نظر میآید این خودرو قرار است تماما الکترونیکی باشد، اما شرکت فراری تایید کرده که بر خلاف ترند جهانی برای ساخت خودروهای الکترونیکی، آنها دست از تولید خودروهای غیر هیبریدی خود بر نخواهند داشت.