لوگوهای سیاه وسفیدباطراحی های الهام بخش
لوگوهای سیاه وسفیدباطراحی های الهام بخش
مجموعه: گرافیک دستی و کامپیوتری
۱٫ لزوم طراحی اولیههر طراح لوگو حرفه ای در وهله اول کار خود را با کسب اطلاع از نظر و سلیقه مشتری و در مرحله بعد جستجو در اینترنت برای پیدا کردن نمونه های مشابه با سلیقه او آغاز می کند. بعد از تکمیل این مراحل به پله او طراحی یعنی کشیدن طرح اولیه و کلی می رسند. بیشتر طراحان آماتور از کنار این نکته ضروری و مهم بی اعتنا عبور می کنند و در نتیجه در حین انجام و یا پایان کار دچار مشکل می شوند. کشیدن طرح اولیه یعنی با استفاده از یک مداد و کاغذ طرح ها و امکانات موجود را رسم کنیم. در این مرحله از رنگ آمیزی طرح صرف نظر می کنیم.
۲٫ سیاه و سفیدبه عقیده من یک لوگوی سیاه و سفید مانند انسان زیبایی است که هیچ عمل زیبایی روی آن انجام نشده است. رنگ در هر طراحی عنصر کلیدی به شمار می رود، اما در حقیقت سیاه و سفید نیز رنگ هستند. من فکر می کنم یک لوگوی سیاه و سفید خوب به قدرتمندی و تاثیر گذاری لوگوی رنگی است. یکی از قانون اصلی طراحی لوگو این است که باید در فرمت سیاه و سفید دارای نما و شکل زیبایی باشد، در نتیجه این قانون همیشه در طراحی این نوع لوگو نقش مهمی دارد. یک لوگو باید در رسان های مختلف به خوبی عمل کند. برای مثال ممکن است یک کمپانی لوگوی خود را در روی یک وب سایت، کارت ویزیت، سربرگ و یا روی لباس بکار برد. یک لوگوی رنگی یا لوگوهایی که در آنها از گرادیانت استفاده شده منظره و جلوه خوبی در کارهای چاپی ندارند. با درنظر گرفتن این موضوع، یکی دیگر از محاسن لوگوهای سیاه و سفید بارز و مشخص شد. احتمالا بعد از خواندن مطالب بالا از خود می پرسید چرا با این وجود طراحان لوگو فقط لوگوهای سیاه و سفید طراحی نمی کنند؟ همین طور که مشاهده می کنید رنگ در زندگی امروز نقش موثر و حیاتی در طراحی لوگو دارد. قصد من از گفتن مطالب بالا تنها تاکید بر اهمیت این نوع لوگو است که در برخی موارد از زیبایی و تاثیر گذاری بالایی برخوردار است.
۳٫ کلکسیون در زیر مجموعه ای بی نظیر از لوگو های سیاه و سفید را مشاهده می کنید که هنرمندانه، ماهرانه و قدرتمند طراحی شده اند. امیدوارم از دیدن این ویترین زیبا لذت ببرید
Aedilysیک لوگوی دوست داشتنی و ساده. یک متن بدون آیکون یا تصویر.
Questیک لوگوی متنی زیبا که متن آن کاملا روی خطر افق قرار ندارد.
Communication Agencyاین لوگو را می توانید به صورت ۲ حرف فرض کند، یک حرف “A” و یک حرف “C”. این دو حرف حروف اول کلمات Communication Agency هستند.
Enrico Wineryاین یک لوگوی تاثیر گذار است. طراحی لوگو نشان دهنده قدرت، اعتماد و شکوه است.
۴یک طراحی جادویی.
Injectیک لوگوی جالب با یک ایده بدیع و خلاقانه. Inject به معنی تزریق کردن است و طراح با ذهن خلاق خود این کلمه را به صورت یک سرنگ طراحی کرده است.
David Sprague Designدو حرف “D” و “S” مستتر حروف او کلمات David Sprague Design هستند.
Dois pontosدر اینجا از دو روش یکی نوشتاری و دیگری نقاشی استفاده شده است.
Dobrado na Pontaیک ترکیب زیبا بین “D” و “P”
Zoomدر طراحی این لوگو از افکت zoom استفاده شده است.
Mafiaیک افکت کمدی جالب و جذاب و دوست داشتنی.
Jeaniousیک لوگوی ساده و زیبا.
Peaces homeاین لوگو حاوی پیام آرامش و صلح دو جانبه و متقابل است. به نظر من این لوگو به جای لوگوی کمپانی بهتر بود به عنوان لوگوی کلیسا مورد استفاده قرار می گرفت.
KV2 Audioفونتی که در این لوگو مورد استفاده قرار گرفته است از عوامل مهم تاثیر گذاری آن به شمار می رود.
Sebastian Ruiz Diaz
Out of the box
Auri
Arcadia
OneFoud
X Films
Bat Film Productions
TSG
Circus of Magazines
Cats
Martini House
Genius
Onvo Media
Arrow Tower
French Bakery
Kayako
منبع:persiangfx.com
چند گام بالاترنحوه ذخیره فایل در فرمتهای مختلف۱۰روش برای افزایش سرعت فتوشاپآموزش ایجاد اشک در تصویرافزایش سرعت اجرای برنامهها با ارتقای حافظهتبلیغات محتوایی چیست؟ترمیم تصویر در فتوشاپ